Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Reklamační formulář


"Naprosto úžasný pepř (hlavně červený). A skvělý přístup k zákazníkům. Tady platí, že jejich přání je, aby všichni byli spokojeni."

Petra

"Chuťově úžasný pepř, krásné balení a design a celkově skvělý projekt, který mne nadchnul!"

Kristýna

"Fair trade na nejvyšší úrovni. Chytrá, krásná a opravdická prezentace Kambodže s láskou a neuvěřitelnou péčí. Pepper Field rulezzzz!!!! Díky díky díky za vaši krásnou, voňavou a prospěšnou práci!"

Markéta

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

MasterCard a Visa certifikaty