1. Zavolejte nebo nám napište,  proč chcete koupené zboží vrátit. Zajímá nás důvod, nebudeme se na Vás zlobit.

2. Po telefonu nebo emailu se s Vámi domluvíme jak postupovat dále.

3. Vyplňíte náš reklamační formulář a pošlete na hello@pepperfield.cz nebo ho přiložte do balíčku - podle toho jak jsme se domluvili.

4. My dostaneme zboží a Vy dostanete zpět peníze.

Reklamační formulář

Co o nás říkají zákazníci

"Mám od Pepper Field dva pepře - černý a červený. Dáváme do každého jídla a chuťově je luxusní ❤️❤️❤️ Děkuji"

Šárka

"Naprosto úžasný pepř (hlavně červený). A skvělý přístup k zákazníkům. Tady platí, že jejich přání je, aby všichni byli spokojeni."

Petra

"Chuťově úžasný pepř, krásné balení a design a celkově skvělý projekt, který mne nadchnul!"

Kristýna

"Fair trade na nejvyšší úrovni. Chytrá, krásná a opravdická prezentace Kambodže s láskou a neuvěřitelnou péčí. Pepper Field rulezzzz!!!! Díky díky díky za vaši krásnou, voňavou a prospěšnou práci!"

Markéta

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

MasterCard a Visa certifikaty